Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Неділя, 03.11.2024, 12:56 |
ЛІТКІВСЬКА ЗОШІ - ІІІ СТУПЕНІВІМ. М.П. СТЕЛЬМАХА |
|
Вітаю Вас Гість |
|
|
Шкільна бібліотекаШкільна бібліотека Бібліотечно-інформаційний центр і майбутнє Шкільна бібліотека – це місце, де формується певна соціальна роль підлітка. Переступаючи поріг бібліотеки, дитина замінює свій соціальний статус учня на статус читача. Саме у шкільній бібліотеці вперше в житті вона зустрічається з новою соціальною установою, в якій існують свої закони, поняття, правила поведінки. Шкільна бібліотека працює у контексті сучасної концепції культурологічної освіти. Якщо книга стає постійним супутником молодої людини, її другом, порадником, то у цьому є і частка роботи бібліотечного колективу. «Література для дитини – це всесвіт, Герус Марія На сторінках нашого сайту ви можете довідатись про життя бібліотеки, познайомитись з книжковими виставками та новими надходженнями, почитати дитячі журнали, дізнатися про пам'ятні дати та ювілеї письменників, про бібліотечні акції та конкурси.Наша шкільна бібліотека - це зона психологічного комфорту, де немає напруги, оцінок, журналу.В нашій бібліотеці можна:
Багато цікавого та корисного ми відкриваємо для себе, опинившись у світі книги. І мені хочеться побажати вам йти поряд з книгами, перечитувати їх, замислюватися про себе, поступки інших, і тоді, я думаю, ваше життя буде кращим, багатшим, цікавішим.Чекаю на вас у шкільній бібліотеці! •реальна допомога кожній дитині в задоволенні особистих читацьких інтересів, потреб, запитів.
• організація співпраці з педагогічним колективом, батьками учнів, адміністрацією школи, спонсорами,
Виховання інформаційної культури учнівПріоритети в роботі шкільної бібліотеки : Більше уваги приділяти індивідуальній роботі зі своїми маленькими читачами. Скласти рекомендаційний список літератури «Великі і малі таємниці тварин». Підготувати і провести огляд літератури «Світ твоїх захоплень». Познайомити батьків з результатами анкетування. Підготувати і провести анкетування з батьками «Інформаційні потреби батьків». Підготувати і провести бібліотечний урок: «Вибір книги в бібліотеці». Скласти інформаційний список літератури «Для допитливих і кмітливих». Ø Забезпечення безперешкодного доступу до користування інформаційними ресурсами бібліотеки (традиційні і не традиційні інформаційні джерела, локальні і віддалені джерела інформації);
ØВиховання учнів на високих зразках світової і вітчизняної культури, формування на цій основі національної свідомості, шанобливого ставлення до книги як головного джерела знань;
ØВсебічне сприяння підвищенню фахової і педагогічної майстерності вчителів та батьків;
ØСприяння самоосвіті учнів та педагогів за допомогою різноманітних форм і методів бібліотечної роботи, забезпечення їх необхідною літературою, інформацією;
ØОрганізація співпраці з педагогічним колективом, батьками учнів, адміністрацією школи, спонсорами, бібліотеками шкіл району та сільською бібліотекою;
ØВсебічне сприяння підвищенню фахової і педагогічної майстерності вчителів та батьків;
ØВиховання учнів на високих зразках світової і вітчизняної культури, формування на цій основі національної свідомості, шанобливого ставлення до книги як головного джерела знань;
|
|