Шкільна бібліотека
Бібліотечно-інформаційний центр і майбутнє
Шкільна бібліотека – це місце, де формується певна соціальна роль підлітка. Переступаючи поріг бібліотеки, дитина замінює свій соціальний статус учня на статус читача. Саме у шкільній бібліотеці вперше в житті вона зустрічається з новою соціальною установою, в якій існують свої закони, поняття, правила поведінки. Шкільна бібліотека працює у контексті сучасної концепції культурологічної освіти. Якщо книга стає постійним супутником молодої людини, її другом, порадником, то у цьому є і частка роботи бібліотечного колективу.
«Література для дитини – це всесвіт,
який розкриває їй усе розмаїття життя»
Девіз роботи бібліотеки:
Ріднити дитину з книгою,
відкривати їй чарівну красу,
велич і силу слова.
Очолює роботу бібліотеки
Герус Марія
Миколаївна
Стаж роботи – 2 роки
На сторінках нашого сайту ви можете довідатись про життя бібліотеки, познайомитись з книжковими виставками та новими надходженнями, почитати дитячі журнали, дізнатися про пам'ятні дати та ювілеї письменників, про бібліотечні акції та конкурси.
Наша шкільна бібліотека - це зона психологічного комфорту, де немає напруги, оцінок, журналу.
В нашій бібліотеці можна:
- взяти цікаву книгу
- розповісти про книгу, яка сподобалась
- взяти участь у конкурсах та заходах, які проводить бібліотека
- підготувати доклад, повідомлення або презентацію
- знайти в мережі Інтернет потрібну для навчання інформацію
- почитати журнали та енциклопедії
Багато цікавого та корисного ми відкриваємо для себе, опинившись у світі книги. І мені хочеться побажати вам йти поряд з книгами, перечитувати їх, замислюватися про себе, поступки інших, і тоді, я думаю, ваше життя буде кращим, багатшим, цікавішим.
Чекаю на вас у шкільній бібліотеці!
Виховання інформаційної культури учнів
Пріоритети в роботі шкільної бібліотеки :
Більше уваги приділяти індивідуальній роботі зі своїми маленькими читачами.
Скласти рекомендаційний список літератури «Великі і малі таємниці тварин».
Підготувати і провести огляд літератури «Світ твоїх захоплень».
Познайомити батьків з результатами анкетування.
Підготувати і провести анкетування з батьками «Інформаційні потреби батьків».
Підготувати і провести бібліотечний урок: «Вибір книги в бібліотеці».
Скласти інформаційний список літератури «Для допитливих і кмітливих».