Школа сьогодення
У школі є комп’ютерний клас забезпечений сучасною комп’ютерною технікою.
Введено в експлуатацію спортивний зал, де використовується сучасне спортивне обладнання.
Нова бібліотека, бібліотечний фонд якої нараховує до 7 тис. підручників. Періодичні видання
13 комплектів
Створений краєзнавчо-етнографічний музей.
Серед експонатів музею: фотографії, випускні альбоми, класні літописи, речі побуту, одягу, фотографії, документи та інші цікаві і цінні експонати.
Створено українську світлицю.
Підвищенню фахового рівня та кваліфікації педагогів школи сприяє система методичної роботи навчального закладу та спрямована на реалізацію
науково-методичної проблеми.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
Літківської ЗОШ І – ІІІ ст.
ім. М.П.Стельмаха
«Новітні освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності і як дієвий фактор підвищення результативності навчально-виховного процесу».
«Новітні освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності і як дієвий фактор підвищення результативності навчально-виховного процесу».
Серед напрямків роботи виділяємо такі:
одержання сучасних наукових знань;
формування навичок вільного володіння інформаційними технологіями пошуку знань;
ознайомлення з найбільш актуальними проблемами, ідеями і темами сучасної науки та активізація;
розвиток продуктивного творчого мислення;
стимулювання самостійності й ініціативи у навчанні й саморозвитку; сприяння розвиткові самосвідомості; розвиток комунікативних здібностей, зокрема здатність до спілкування з творчими людьми. Важливим питанням є планування ефективності внутрішкільної методичної роботи.
одержання сучасних наукових знань;
формування навичок вільного володіння інформаційними технологіями пошуку знань;
ознайомлення з найбільш актуальними проблемами, ідеями і темами сучасної науки та активізація;
розвиток продуктивного творчого мислення;
стимулювання самостійності й ініціативи у навчанні й саморозвитку; сприяння розвиткові самосвідомості; розвиток комунікативних здібностей, зокрема здатність до спілкування з творчими людьми. Важливим питанням є планування ефективності внутрішкільної методичної роботи.
Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів:
· відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави;
· науковість;
· системність.
Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати;
· комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
· системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти; · творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів;
· конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів;
· спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя;
· єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості; · оперативність, мобільність;
· колективний характер;
· створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.
У пошуках свого стилю, своєї системи методичної роботи педколектив пройшов хоча й невеликий, але цікавий шлях, поєднавши традиційне та нове, те, що вже працює багато років, і те, що вперше було створено в нашій школі.
У школі діють шкільні методичні об’єднання:
вчителів словесників,
вчителів початкових класів,
вчителів фізико-математичного циклу,
вчителів суспільно-природничого циклу,
класних керівників,
творча група вчителів трудового навчання,
творча група вчителів фізичної культури.
Методичні об'єднання вчителів проводять предметні тижні і в ході яких проводяться:
1. Наукові конференції і круглі столи з різноманітною науковою тематикою та проблемами методики виконання.
2. Виставки методичних розробок вчителів МО, ярмарки ідей.
3. Відкриті уроки всіх вчителів МО з наступним обговоренням і розробкою рекомендацій, як із роботи окремих педагогів, так і з напрямків роботи МО.