Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Середа, 24.04.2024, 11:01 |
ЛІТКІВСЬКА ЗОШІ - ІІІ СТУПЕНІВІМ. М.П. СТЕЛЬМАХА |
|
Вітаю Вас Гість |
|
|
Інформація про школуШкола сьогодення У школі є комп’ютерний клас забезпечений сучасною комп’ютерною технікою. Введено в експлуатацію спортивний зал, де використовується сучасне спортивне обладнання. Нова бібліотека, бібліотечний фонд якої нараховує до 7 тис. підручників. Періодичні видання 13 комплектів Створений краєзнавчо-етнографічний музей. Серед експонатів музею: фотографії, випускні альбоми, класні літописи, речі побуту, одягу, фотографії, документи та інші цікаві і цінні експонати. Створено українську світлицю. Підвищенню фахового рівня та кваліфікації педагогів школи сприяє система методичної роботи навчального закладу та спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА Літківської ЗОШ І – ІІІ ст. ім. М.П.Стельмаха «Новітні освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності і як дієвий фактор підвищення результативності навчально-виховного процесу». Серед напрямків роботи виділяємо такі: одержання сучасних наукових знань; формування навичок вільного володіння інформаційними технологіями пошуку знань; ознайомлення з найбільш актуальними проблемами, ідеями і темами сучасної науки та активізація; розвиток продуктивного творчого мислення; стимулювання самостійності й ініціативи у навчанні й саморозвитку; сприяння розвиткові самосвідомості; розвиток комунікативних здібностей, зокрема здатність до спілкування з творчими людьми. Важливим питанням є планування ефективності внутрішкільної методичної роботи. Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів: · відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави; · науковість; · системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати; · комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; · системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти; · творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів; · конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів; · спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя; · єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості; · оперативність, мобільність; · колективний характер; · створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів. У пошуках свого стилю, своєї системи методичної роботи педколектив пройшов хоча й невеликий, але цікавий шлях, поєднавши традиційне та нове, те, що вже працює багато років, і те, що вперше було створено в нашій школі. У школі діють шкільні методичні об’єднання: вчителів словесників, вчителів початкових класів, вчителів фізико-математичного циклу, вчителів суспільно-природничого циклу, класних керівників, творча група вчителів трудового навчання, творча група вчителів фізичної культури. Методичні об'єднання вчителів проводять предметні тижні і в ході яких проводяться: 1. Наукові конференції і круглі столи з різноманітною науковою тематикою та проблемами методики виконання. 2. Виставки методичних розробок вчителів МО, ярмарки ідей. 3. Відкриті уроки всіх вчителів МО з наступним обговоренням і розробкою рекомендацій, як із роботи окремих педагогів, так і з напрямків роботи МО.
|
|