Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

 

Неділя, 29.12.2024, 17:43

  

 ЛІТКІВСЬКА ЗОШ 

 І - ІІІ СТУПЕНІВ

ІМ. М.П. СТЕЛЬМАХА

        

Ми любим свою школу як любим рідний дім. Тут весело й привітно і затишно усім. Школа імені Стельмаха, школа імені Стельмаха, рідні друзі мої й вчителі.
 Школа імені Стельмаха, школа імені Стельмаха, в нашім гарнім деснянськім селі.

 

Меню сайту
Інформація про шко
Мої файли [19]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 89
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Презентація
[ Викачати з сервера (3.27 Mb) ] 08.01.2010, 09:25
ГОРДІСТЬ УЧИТЕЛЯ - В УЧНЯХ, У РОСТІ ПОСІЯНОГО НИМ НАСІННЯ
Д. І. Менделєєв
Один із пріоритетних напрямів роботи з учнівською молоддю визначає участь учнів у олімпіадах та науково-дослідницьку і пошукову діяльність. Бо, як стверджують науковці, в кожній дитині закладені певні здібності, тільки в одних вони проявляються дуже яскраво й виразно, а в інших залишаються дрімати всередині. Родзинка "обдарованості" не тільки в природних даних, а й у вагомій ролі родинного та шкільного виховання, життєвих умов. З перегорнутим листком календаря, піснею шкільного дзвінка, розпочався ще один, 2008-2009 навчальний рік в історії Літківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів ім. М.П. Стельмаха.
Праця вчителя – це суцільна творчість. Діти ідуть до школи за спілкуванням з друзями, учителями. Очі дітей загоряються, у той момент, коли вони розуміють, що їх навчають чогось значного, важливого в житті. Основною функцією в роботі з учнями педагогічний колектив школи вбачає у формуванні розвиненої особистості, у створенні умов, за яких дитина може і хоче навчатися. Тому педагогічний колектив завжди хвилює питання, чи можна кожного школяра зацікавити знаннями, розвивати його допитливість, підтримувати в ньому інтерес до навчання. Шукаючи відповіді на ці та інші питання, педагоги школи вирішили поділитися своїми думками та планами на майбутнє на педагогічній раді, яка відбулася 5 травня 2009 року у нашому закладі. Інноваційні підходи до навчання та виховання підростаючого покоління, здобутки та досягнення педагогічного колективу – такі питання виносилися на педагогічну раду. На протязі лютого – березня цього року 13 учителів нашої школи пройшли навчання за програмою «INTEL” – навчання для майбутнього, де учителі разом з учнями створювали свої програми, презентації та втілювали на своїх творчих уроках. Керівником та наставником протягом всього часу навчання був учитель інформатики Руднянської ЗОШ І – ІІІ ст., Подима Василь Юрійович. Саме він допоміг педагогічному колективу школи здолати страх перед комп’ютерною технікою, зацікавити їх творчою і цікавою роботою, а вони в свою чергу - передавали свій вогник тепла і творчості своїм вихованцям. Педагогічна рада, яка проходила у школі, носила творчий, інноваційний характер. На педагогічну раду був запрошений методист – наставник наших учителів, які навчались за програмою «INTEL», Подими В.Ю. Використавши нові інноваційні технології для проведення педагогічної ради, весь педагогічний колектив переглянув презентації свої колег, де було розкрито ідею та мету створення творчих робіт. Цікава робота Кабан В.М., вчителя початкових класів, де було представлено як письменника, директора школи у с. Літки М.П. Стельмаха. Т.Г. Шевченка Діанова О.М., учитель української мови та літератури побачила як художника. Застосування кисню у природі та його властивості розкрила у своїй презентації Петренко Т.В., вчитель хімії. Саме творчість надихнула Музиченко Л.І., вчителя початкових класів представити її 4 клас у творчому злеті за їхній час навчання у школі, а її колега Милосердава К.М. розкрила тему «Овочі», яку можна презентувати учням 2 класу та допомагати їм пізнавати світ. Творчий, неповторний характер носить робота Журбас С.О., вчителя трудового навчання, де переплітається краса і вишуканість у роботах в’язання гачком та спицями. Не можна пропустити роботу Білено Т.О., вчителя біології, де розкрито систему травлення людини. Переглядаючи такі доробки, кожен учень відкладе в своїй пам’яті те, що потрібно і краще запам’ятає матеріал. Вчитель математики та інформатики Юрченко І.О. розкрила зміст та значення у житті людини таких геометричних фігур, які оточую світ, у якому ми живемо. Здоровий спосіб життя показала у своїй публікації Вавриш Н.В., заступник директора школи з виховної роботи, а Стріха Н. М., вчитель фізичної культури, продемонструвала значення футболу у нашій країні та досягнення футбольної команди школи на тернах району. Після презентації робіт, Подима В.Ю. вчителям вручив сертифікати про проходження навчання за програмою «INTEL». Та адміністрація школи не залишила поза увагою Подиму В.Ю. Директор школи Самойленко-Граждан Г.В. щиро подякувала Василю Юрійовичу за навчання, допомогу та втілення нових ідей у навчально-виховний процес і вручила йому Подяку від усього педагогічного колективу.
Наступне питання яке розглядалось на педагогічній раді – це обдаровані діти: які вони? Адже у цьому навчальному році у нашій школі на зоряному небосхилі засіяло 10 переможців на різних рівнях та номінаціях. Всі вони – це гордість нашої школи. Для розвитку творчої обдарованості створені всі умови. Наш педагогічний колектив – творчий, непересічний, який віддає всі свої знання та вміння для творчих злетів наших вихованців. Дух творчих ідей та планів панував на педагогічній раді, де кожен міг вільно висловити свої думки вголос і поділитися своїми планами на майбутнє. Час невпинно спливав, та зупинити творчі задуми 20 членів педагогічної ради було важко. Вони виринали із кожного слова, кожної хвили.
Час швидко пролетів. Прийшла пора приймати проект рішення педагогічної ради. Всі члени педагогічної ради проголосували про втілення у навчально-виховний процес інноваційних технологій, залучення учнів школи до різних конкурсів, створювати належні умови для формування творчої особистості учня, адже суспільство вимагає від школи нового типу підростаючого покоління.
...Знов починається день. В коридорах школи - тиша. Особлива шкільна тиша, коли за дверима кожного класу тече своє життя, відбувається таїнство проникнення в науку. Приємно спостерігати за цим проникненням, бо в ньому відбувається найтонший і найголовніший педагогічний процес - прищеплення учням любові до навчання. Саме зусилля колективу, його вміння знайти, запалити, організувати, спрямувати учнів до тих цікавих і захоплюючих справ, того повнокровного і напруженого життя, яким живе школа, зумовлює створювати ситуацію успіху в шкільній країні дитинства.
Категорія: Мої файли | Додав: 2010
Переглядів: 1150 | Завантажень: 535 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Освітні сайти

«Методичний портал»

Броварська районна державна адміністрація - офіційний сайт

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz