Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

 

Субота, 28.12.2024, 10:30

  

 ЛІТКІВСЬКА ЗОШ 

 І - ІІІ СТУПЕНІВ

ІМ. М.П. СТЕЛЬМАХА

        

Ми любим свою школу як любим рідний дім. Тут весело й привітно і затишно усім. Школа імені Стельмаха, школа імені Стельмаха, рідні друзі мої й вчителі.
 Школа імені Стельмаха, школа імені Стельмаха, в нашім гарнім деснянськім селі.

 

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 89
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Березень » 17 » Педагогічна рада у школі
00:31
Педагогічна рада у школі
Педагогічна рада у школі
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК – АКТИВНА ОСОБИСТІСТЬ У СТВОРЕННІ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ В ШКОЛІ
«Найголовнішим у вихованні має бути
особистість безпосереднього вихователя, який віч на віч знаходиться з учнями.
 Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку не можна замінити ні підручниками, ні моральними повчаннями, ні системою покарань і заохочень. Важливе значення має дух закладу, але цей дух живе не серед стін, не на папері, а в характері більшості вчителів і від них переходить у характер вихованців».
К.Д.Ушинський
На цій педагогічні раді вчителі поділилися своїми ідеями та різними роздинками виховання своїх вихованців.
Слени педагогічного колективу працювали в лабораторії невирішених ідей.
Лабораторія невирішених проблем (ЛНП)
Це ділова гра, учасники якої, виконуючи різні ролі, шукають розв'язання проблем.
 Ролі учасників: наукові лабораторії, прес-центр аналітики Наукова лабораторія (обговорюють і досліджують проблему, яку пропонує ведучий)
 Виховна робота в школі - якою вона повинна бути?
· Що ви вважаєте за мету своєї педагогічної діяльності? ·
Що треба змінити у виховній системі школи, аби реалізувати дану мету? ·
 Чи маєте ви умови для творчості? ·
Яку книжку, на вашу думку, треба обов'язково прочитати людині, яка має відношення до виховної роботи?
Прес-центр (систематизує точку зору кожної "наукової лабораторії", випускає прес-бюлетені),
 Що таке виховання? ·
Продовжити речення «виховання - це...» ·
На які аспекти виховання дитини треба звернути увагу сім'ї та школі? ·
 Які, на ваш погляд, пріоритети виховання?
Аналітики (підводять підсумки кожного обговорення, аналізують чи повно та достатньо висвітлена проблема). Потрібна особистість! ·
 Яку особистість ви хочете виховати сьогодні? (Перелічіть якості.) ·
Які якості важко або неможливо виховати? ·
Що особливо непокоїть вас у ваших учнях? ·
Що слід змінити в школі, аби з'явилися позитивні умови для формування особистості, яка відповідає Вашим очікуванням?
Благородство праці педагога найбільш концентровано втілене в роботі класного керівника, сила впливу якого на вихованців, їхніх батьків і на життєдіяльність усього шкільного колективу є досить вагомою
Класний керівник - це особистість, індивідуальність, це любов і повага, це вдумливість психолога, це організаторські, комунікативні професійні здібності, це оптимізм життєвої мудрості, це нелегка праця розуму і серця: «Тепло душі, красу любові
Від серця - серцю дітям передам...» Пошук шляхів гуманізації виховного процесу в сучасній школі актуалізує необхідність спрямованості педагогічної науки і практики на самоцінність людської особистості, внутрішні ресурси учнів, їхній саморозвиток. Серед завдань шкільного виховання пріоритетним є створення умов, які сприяють повноцінному особистісному розвитку кожної дитини. Отже, виховний процес у сучасній школі має бути зорієнтованим на формування моральної свідомості школярів, їхніх моральних цінностей, що проявляються у поведінці. Водночас проблема гуманізму особистості зумовлює необхідність усвідомлення потреби саме в гуманістичній моралі, яка притаманна правовому громадянському суспільству. Виховання громадянина має здійснюватися на засадах розуміння, усвідомлення і реалізації школярами загальнолюдських цінностей. У Державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ століття), Національній доктрині розвитку освіти в Україні ХХІ століття, Законі «Про загальну середню освіту»
, «Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності», Програмі «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів», «Концепції національно-патріотичного виховання молоді» пріоритетним вектором розвитку освітнього процесу проголошено виховання. У них акцентовано увагу на необхідності подолання девальвації загальнолюдських гуманістичних цінностей, відірваності освіти від національних джерел у контексті пошуку шляхів реформування освіти. У «Концепції національно-патріотичного виховання молоді зазначено, що головною домінантою національно-патріотичного виховання молоді є формування у особистості ціннісного ставлення до навколишньої дійсності та самої себе, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції. Вищевикладене свідчить про те, що соціальний запит суспільства щодо підростаючого покоління актуалізує трансформацію системи освіти на якісно новому рівні, який би сприяв формуванню особистості школяра з усталеною ієрархією гуманістичних цінностей, високою моральністю й позитивним ставленням до себе, оточуючих людей, природи, світу.
Діяльність сучасного навчального закладу є багатогранною і багатовекторною, й ефективність роботи усіх ланок у великій мірі залежить від її керівників – директора, заступників з навчально-виховної і виховної роботи. Але існує думка, що немає у школі більш відповідальної посади, ніж посада класного керівника. Перелік його посадових обов’язків надзвичайно широкий, а робота складна й відповідальна. У принципі, саме від класного керівника залежить, чи будуть реалізовані в повній мірі інноваційні ідеї адміністрації закладу щодо вирішення проблем виховання підростаючого покоління. Безперечно, роль класного керівника у системі освіти є центральною, оскільки він виступає тією ланкою, яка зв’язує воєдино процеси навчання, виховання, соціалізації учнів. Він створює умови для формування соціально орієнтованої особистості у процесі організації профілактичної взаємодії з іншими суб’єктами навчально-виховного процесу. Класний наставник сприяє інтелектуальному, духовному, фізичному розвитку учнів, а також дбає про задоволення освітніх та соціально-культурних потреб школярів. З огляду на визначальну роль класного керівника у процесі формування ціннісних ставлень школярів виникає потреба в підвищенні рівня знань та умінь педагогічних працівників, які працюють з класними колективами. Це завдання можна вважати основоположним для методичних служб усіх рівнів: обласного інституту післядипломної освіти, методичних кабінетів районних та міських відділів освіти, методичних об’єднань класних керівників та класоводів загальноосвітніх закладів області. Одне із багатьох завдань, що стоять перед класним керівником, - це організація класного колективу. Від педагога залежить, яку роль він зіграє у цьому процесі: чи активно допоможе у формуванні необхідних корисних якостей своїх вихованців, чи займе нейтральну позицію, чи, навпаки, своїм втручанням призведе до деформації школяра як особистості. Для того, щоб процес включення дітей у діяльність класного колективу був оптимальним, педагог повинен використовувати педагогічно доцільні форми й методи роботи.
Переглядів: 997 | Додав: 2010 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Освітні сайти

«Методичний портал»

Броварська районна державна адміністрація - офіційний сайт

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz