Семінар вчителів математики району у школі
Семінар-практикум учителів математики
«Особистісно - зорієнтований підхід до формування життєвих компетенцій на уроках математики учнів 5-6 класів»
Літківська ЗОШ І-ІІІ ст. 29 лютого 2012р.
Учасники: вчителі математики;
Горицька І.О. методист РМК; Зустріч та реєстрація учасників семінару-практикуму.
1. Особистісно - зорієнтований підхід до формування життєвих компетенцій на уроках математики учнів 5-6 класів.
Горицька І.О., методист РМК; Олізар О.М., голова РМО
2. Презентація роботи ШМО природничо - математичного циклу. Олізар О.М., вчитель математики Літківської ЗОШ І-ІІІ ст.
3. Презентація уроків математики:
Урок у 5 класі на тему: «Множення десяткових дробів».
Олізар О.М., вчитель математики Літківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Урок у 6 класі на тему: «Додавання та віднімання раціональних чисел».
Юрченко І.О., вчитель математики Літківської ЗОШ І-ІІІ ст.
4. Позакласна робота з математики.
Презентація математичних журналів «Математика навколо нас» видавничої групи «Школа».
Учні 5-11 класів Літківської ЗОШ І-ІІІ ст..
5. Круглий стіл за темою семінару.
6. Про порядок закінчення навчального року, проведення ДПА у 2011-2012р.р. 7. Робота з обдарованими дітьми.
Підсумки проведення ІІІ етапу олімпіади з математики та конкурсу –захисту робіт за програмою МАН.
Участь учнів району в Міжнародному конкурсі «Інтел-техно-Україна», «Кенгуру - 2012».
Горицька І.О., методист РМК;
Віткалова .Н.Я., вчитель математики Великодимерського НВК; Олізар О.М., голова РМО
7. Підведення підсумків семінару та прийняття рекомендацій.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
семінару-практикуму вчителів математики «Особистісно - зорієнтований підхід до формування життєвих компетенцій на уроках математики учнів 5-6 класів» 29 лютого 2012 р. Літківська ЗОШ І-ІІІ ст.
З метою підвищення ефективності, результативності навчально – виховного процесу, формування життєвих компетенцій учасників навчально – виховного процесу, розвитку творчої особистості, формування вчителя – дослідника РЕКОМЕНДУЄМО:
1. На засіданнях ШМО вчителів математики розглянути питання:
& Забезпечення особистісно –зорієнтованих підходів до навчання учнів математики.
& Формування життєвих компетенцій учнів при вивченні математики.
& Підсумки проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсів – захистів за програмою МАН.
& Участь команди школи у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру - 2012». березень 2012 року
2.Активно збагачувати свою педагогічну діяльність інноваційними технологіями для здійснення індивідуального підходу до кожної дитини у вивченні математики. постійно
3. Вчителям математики:
& Використовувати у своїй роботі інноваційні педагогічні технології, сприяти формуванню життєвих компетенцій учнів при вивченні математики. постійно
& Удосконалювати позакласну роботу з математики, спрямовуючи її на поглиблення знань, виховання інтересу до предмета. постійно
& Практичну діяльність закладів спрямувати на створення освітнього середовища, що сприятиме самореалізації учнів. постійно
|